.

.

سایت خبری طلوع گناباد

فرماندار گناباد در بازدید از شهرک صنعتی کاخک که با حضور جمعی از بازاریان، صنعتگران و کشاورزان شهرستان برگزار شد گفت: با بهره برداری از واحدهای تولیدی  این شهرک که بیش از 20 میلیارد تومان برای زیر ساختهای آن هزینه شده در اینده نزدیک بخش عمده ای از مشکلات  بیکاری شهرستان بر طرف می شود.

فرماندار گناباد در بازدید از پروژه  کاشی هستی نیز گفت: با توجه به وجود انواع کانی های غیر فلزی در شهرستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی اولین کارخانه کاشی آنتی باکتریال در حال احداث می باشدکه امیدواریم این پروژه هر چه سریعتر به بهره برداری برسد .

محمد مهدي فرخ نيا مدير پروژه و يكي از سهامداران اصلي کاشی هستی هم ضمن خوش آمد گويي به حاضران روند پيشرفت عمليات اجرايي كارخانجات توليد كاشي و سراميك هستي گناباد را تشريح كرد .

 

او گفت: بعد از اينكه زمين مورد نياز در تاريخ 24 بهمن ماه سال 1391 تحويل شد، بلافاصله عمليات اجرايي را آغاز كرديم. در اين راستا با توجه به شيب تند زمين ( 3% ) لازم بود محل سالنهاي توليد خاكبرداري و تسطيح شود كه قرارداد خاكبرداري و تسطيح با حجمي در حدود 185000 متر مكعب، با پيمانكار منعقد شد كه انجام اين مرحله عليرغم تلاش فراوان و شبانه روزي پيمانكار كه واقعا در خور تحسين است، 4 ماه به طول انجاميد و باعث تاخير در زمان پيش بيني شده گرديد.

مدير پروژه كاشي هستي افزود: بيش از 26000 متر زيربناي سالنهاي كارخانه است كه در حال حاضر عمليات فونداسيونهاي دو  سالن بزرگ به طول 460 متر و عرض 30 و ارتفاع 7 متر كه دربعضي جاها به 9 و 14 متر ميرسد و يك سوله نيز به طول 360 و عرض 30 متر كه براي نصب ماشين آلات پيش بيني شده است، باحجم بتون ريزي بيش از 1300 متر مكعب پايان يافته و 225 پايه سوله نيزخريداري، حمل و در حال نصب ميباشد كه بزودي اجراي سقفها هم آغاز خواهد شد.

علاوه براين دوسالن به طول 100 متر در عرض 60 متر نيز براي قسمت انبار و بارگيري توليدات پيش بيني شده است كه عمليات احداث آنها نيز به زودي آغاز می شود فرخ نيا همچنين از پايان عمليات حصار كشي خبرداد و گفت: پس از نصب سقها، كف سازي سالنهاي توليد ( ميلگرد بندي، بتون ريزي و اجراي شبكه هاي آب ، برق و فاضلاب ) آغاز ميشود . اوهمچنين از سرعت عمل و كيفيت توليد كنندگان بتون گناباد به ويژه آقاي حيدري تشكر كرد .

وي از راه اندازي اولين خطوط توليد در بهمن ماه سال 1393 خبرداد و گفت: اين واحد توليدي با ظرفيت توليد روزانه 15 تا 18000 متر مكعب انواع كاشي كف و ديوار راه اندازي ميشود  كه توليد يك نوع كاشي جديد آنتي باكتريال كه با تكنولوژي نانو توليد شده و در مراكز بهداشتي درماني و  رستورانها ي بزرگ، هتلها و ... كاربرد دارد نيز از توليدات اصلي اين مجتمع خواهد بود .

او در ادامه از همكاريهاي همه جانبه امام جمعه، فرماندار و نماينده مردم گناباد در مجلس شوراي اسلامي نيز قدر داني و تشكر كرد و افزود: در هيچ شهرستان و استاني سراغ ندارم كه يك فرماندار تا اين حد براي توسعه شهرش تلاش دلسوزانه داشته باشد كه همكاريهاي فوق العاده و دلسوزانه فرماندار گناباد جناب آقاي صفايي خيلي جاي تشكر دارد و من دست ايشان را مي بوسم.

فرخ نيا ضمن اظهار تاسف در خصوص روند تصاعدي مهاجرت از شهرستان گناباد به ويژه بخش كاخك كه بدليل خشكساليهاي پياپي و عدم وجود زمينه هاي لازم براي اشتغال صورت ميگيرد ، ابراز اميدواري كرد اين پروژه بتواند بخشي از نيروي كار منطقه را جذب كند.

وی تصریح کرد بیش از0 12 کارخانه تولید کاشی در یزد وسایر نقاط کشور فعالیت می کنند که می توان گفت 90درصد خاک ومواد اولیه ان از گناباد تامین میشود  که ما در اینجا از نظر خاک هیچ مشکلی نداریم و قول می دهیم کارخانه ما با بهترین نوع وکیفیت بالا تولید شود تا نام گناباد در صنعت بدرخشد وبرند مناسبی برای گناباد باشد. فرخ نیا حمایت از این پروژ را بی همتا دانست و گفت :کارشناسان بانک صنعت ومعدن در بازدید از این پروژه اذعان نمودند که تا کنون بیش از 1200 مورد بازدید  از پروژ ه های گوناگون انجام داده اند  اما   هیچ کدام  اینچنین  مورد حمایت مسولین  شهرستانی قرار نداشته است  و پیگیری مسولین شهرستان گناباد در حمایت از این پروژه ستودنی است  که نشان دهنده اهمیت  این پروژه است.

مدير پروژه كاشي هستي اشتغالزايي اين مجموعه را 400 نفر در سه شيفت عنوان كرد و گفت : گناباد مردم پرتلاش، سالم و صادقي دارد كه انشاءالله سعي خواهيم كرد تمام كاركنان را از بين واجدين شرايط بومي انتخاب نماييم كه در حال جمع آوري اطلاعات براي تهيه يك بانك اطلاعاتي از واجدين شرايط هستيم.

فرخ نيا درپايان گفت: ماكت كارخانجات كاشي هستي نيز براي بازديد همشهريان محترم در محل فرمانداري شهرستان قرار داده شده است كه علاقمندان ميتوانند با ابعاد طرح بيشتر آشنا شوند.


نظرات شما عزیزان:

رسول میرزایی
ساعت16:20---19 آبان 1393
راه خرید سهام کارخانه کاشی هستی گناباد چگونه است

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:کاشی هستی,کاشی گناباد,برند گناباد-اخبار اقتصادی گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com